Deurwaarder

Wij schakelen een deurwaarder in als je je maandelijkse huur niet betaalt. De kosten voor de deurwaarder zijn dan voor jou. Natuurlijk willen we niet dat het zover komt. Daarom doen wij ons best om samen betalingsproblemen te voorkomen of op te lossen. Je kunt bijvoorbeeld vaak een betalingsregeling met ons treffen.

Veel gevraagd over Deurwaarder

Ik word ontruimd. Ik lever de sleutel vooraf in bij Area. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je mag de sleutel komen inleveren aan de balie van ons kantoor. Dit dien je minimaal 24 uur voordat de ontruiming gepland staat te doen. Wij kunnen dan de ontruiming annuleren. Hiermee voorkom je dat we ontruimingskosten bij je in rekening gaan brengen.
Lever je de sleutel later in, dan zijn de ontruimingskosten alsnog voor jouw rekening.

Als je de woning niet leeg oplevert, brengen we hiervoor alsnog kosten in rekening.

Ik weet niet meer wat de afspraken waren met de deurwaarder. Wat moet ik doen?

Algemeen

Je kan jouw dossier online bekijken: www.uwdossier-online.nl. Hiervoor heb je een geldig emailadres en accountnummer nodig. Je kunt het accountnummer vinden op de brieven en/of mails welke je van Janssen & Janssen Incasso & Gerechtsdeurwaarders hebt ontvangen.
Natuurlijk mag je ook telefonisch contact opnemen, via 

088-7303437

, op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur.

Ik heb een brief ontvangen van de deurwaarder. Ik wil iemand bij Area hierover spreken.

Algemeen

Dat is niet nodig.  De deurwaarder is volledig op de hoogte van de situatie en denkt hierin mee met de huurder en met Area. Op dit moment is de deurwaarder je contactpersoon. Klik hier voor de website Janssen & Janssen Incasso & Gerechtsdeurwaarders. Het is wel mogelijk om op ons kantoor een pinbetaling te verrichten om de achterstand in te lopen. Wij informeren de deurwaarder over de betaling.