Contact
Vragen? Laat het ons weten

Zoveel mogelijk digitaal contact vanwege Coronavirus

De ontwikkelingen rondom het Coronavirus gaan snel en inmiddels adviseert het RIVM Brabanders om thuis te werken. Area volgt het advies van het RIVM op en heeft besloten om, voor de gezondheid van haar huurders en medewerkers de persoonlijke contacten waar mogelijk te beperken en vraagt om digitaal contact op te nemen.

We willen niet bijdragen aan verdere verspreiding van het virus, maar we willen ook onze dienstverlening in stand houden. Daarom vraagt Area haar huurders om zoveel mogelijk digitaal contact op te nemen en niet-spoedeisende reparatieverzoeken en andere zaken die geen haast hebben, uit te stellen.

Aan de telefoon en balie is een beperkte bezetting omdat ook voor onze medewerkers het advies geldt om thuis te blijven bij verkoudheid en als het kan, thuis te werken. Hierdoor kan het zijn dat u langer op een reactie moet wachten dan u van ons gewend bent.

Het huurdersportaal (mijn.areawonen.nl) is normaal gesproken uitstekend geschikt om reparatieverzoeken zelf in te plannen, maar voor nu is deze mogelijkheid niet beschikbaar. We blijven alle noodzakelijke bezoeken uitvoeren, zoals bij het uitvallen van de elektriciteit, centrale verwarming, lekkages, verhuizingen en wijkactiviteiten.

Op deze site en het huurdersportaal worden ontwikkelingen gepubliceerd over de maatregelen die Area neemt rondom het virus.